luni, 19 noiembrie 2007

Sa ma ierte

Lupta este dura. Am profitat de colegii mei ca sa stiu ce se scrie la Ieseanul despre proiectul Palas. Asa ca am conceput un mic atac profitand ca niMicu nu publica pe blogul lui anonim injurii dar publica aberatii. Asa ca recunosc. Am profitat de ce stiam ca sa creez o diversiune. Am spus ca noul redactor sef de la Ieseanul este la mana unui om de afaceri din Iasi si ca va fi folosit pentru atacul proiectului Palas. Si am legat asta de articolul aparut,stiind dinainte de la slugile mele ce va apare astazi in Ieseanul ca sa se faca corelatia si sa se intareasca minciuna. Deci.. shhh.. sa nu afle nimeni.. coincidenta este creeata de mine pt diversiune. Am aplicat principiu: "am auzit ca toamna frunzele cad, a venit toamna si am strigat la frunza... CAZI FRUNZA CAZI. Prin urmare eu controlez natura. Sa nege cineva"
Sa fiu sanatos.
GGACHI

Niciun comentariu: